Tarikh tamat giveaway diawalkan !


Hai reader(s) Very short entry. Just nak bagitahu yang tarikh giveaway akan ditamatkan malam ini jam 12 malam ! Ulang suara , malam ini jam 12 ! Ira terpaksa awalkan kerana sebab-sebab tertentu dan juga penyertaan yang banyak tapi hadiah yang sikit. Yang dah join tu terima kasih banyak-banyak ya. Giveaway ini berlangung sekejap je. Iaitu selama 17 hari tetapi dah dapat 153 penyertaan. Wow (!)

15 comments:

Nik Ainaa said...

saya lagi suka tamat awal >,< haha

Nur Syakirah said...

@Nik Ainaahaha tak sabar nak tahu pemenang ke ? :3

Nik Ainaa said...

@Nur Syakirah iyooop!! hihi slalu mcm tu tp xmenang2 pun. kuakua HAHA

aida syahirah said...

Tamat awal lagi bagus. Hehehe :3

Nur Syakirah said...

@Nik Ainaahaha insyallah kalau bertuah adalah tu. saya dah siapkan senarai nombor dah ;)

Nur Syakirah said...

@aida syahirahlaa ni sorang lagi :D

Miss Yanaa said...

tak pe ! lagi cepat lg bagos :)

Nur Syakirah said...

@Miss YanaaIsh, kenapa ramai yang sokong ni ? wah, tak sabar lah tuh

Mrs. Sarah said...

tak sabar~

Nur Syakirah said...

@Mrs. Sarahuish, sabar2 :)

Aida Farzana said...

tak sabarrr.. nervous2 :)

Fatin Nabila said...

Wahhh!Good job~ Haha. Thank you awalkan ;D

Syafiqah said...

yeayy ! HAHA . Bila nak umumkan pemenang ?

Nur Syakirah said...

@Fatin Nabilahaha sama-sama. lol

Nur Syakirah said...

@SyafiqahInsyallah 19 :)

 
...
Diubahsuai sendiri dengan bantuan otai otai blogger yang lain. Terima kasih kerana sudi menjejakkan jari di sini