Alhamdulilahhh

Haiyaaa Ira ni kan. Tadi update. Lepas itu update lagi. Bila nak sudah pun taktahuu. Ada yang dah bosan ke tengok orang yang sama je update ? Ok sorry. Dipersilakan tekan pangkah dekat atas tu. 


Alhamdulillahh. Ira kekal kelas yang sama. Nampak kan nama Ira ? Ai ada lagi yang taktahu nama panjang Ira ? Yang no. 18 tulah :) Most of us kekal. Alhamdulillah syukur Ya Allah. Tahun depan PMR. Kami semua kena buat yang terbaik. Doa-doakan lah ya.
Nama kelas dah berubah. Dulu 3KAA1. Kini 3 Imtiaz :(

2 comments:

Pretty Kiddo said...

Eh? cute. Baru nak update.

Nur Syakirah said...

@Pretty Kiddohaha ops. terupdate dulu :3

 
...
Diubahsuai sendiri dengan bantuan otai otai blogger yang lain. Terima kasih kerana sudi menjejakkan jari di sini