Segmen 3 Hari : Kenali Kawan Baik by Syazlia Dan Husna

Hai dan Selamat tengahari reader(s). Tiada kerja kan ? Haaa , meh sini Ira bagi kerja. Bacalah entry Ira kali ini eh. Janji tau janji :) 
Tekan banner untuk turut serta sebelum 27 Disember Jam 6 petang
Para sponsor yang membantu segmen ini.
Blog : ApihBossKucingAliaAfiqAnysTehaAisyahHafizahBusyra,HaziqahAfiqahAtiqah.
Twitter :  TehaAisyahHafizaHaziqah.
Pages : AsyaZainAisyahAisyah2BusyraAfiqahHaziqah.

Jom Ira kongsi tentang si dia ini. As korang semua tahu. Dah banyak kali Ira keluarkan nama dia dalam entry Ira sebelum ini. Tak percaya godek-godek lah entry sebelum ini :)


1) Nama kawan baik : Nurul Asyiqin binti Johar
2) Umur : Bakal menduduki PMR 2013
3) Tarikh Lahir : 02 Januari 1998
4) Bersekolah di : SMK Pandan Indah (2012)

5) Sifat yang korang suka mengenai kawan baik korang : Peramah, pendiam, caring dalam diam, suka perli orang, sporting, gila-gila, awesome, baik hati walaupun kadang-kadang kejam T.T
6) Sejak bila berkawan baik : Sejak 6 January 2011
7) Kenangan yang paling kelakar/gila2 ketika bersama kawan baik : Terlampau banyak. Kenangan yang paling kelakar/gila2 yang terakhir dengan Asyiqin ialah masa melepak di rumah Marini selepas siapkan borang pindah sekolah dia. Asyiqin pinjam laptop Marini untuk melayan laman sosial Facebook. Ada seorang lelaki yang tidak dikenali menggangu Nadiah ketika itu. Dengan idea gila-gila Asyiqin, kami semua dapat kenakan lelaki itu dengan mudah. Terbahak-bahak kami semua ketawa bila lelaki itu mula menunjukkan reaksi suka :p haha
kami semua masa tengah kenakan lelaki tu. Credit Marini :)
8) Ucapan untuk kawan baik korang : Asyiqin kalau kau baca ini, PLEASEEEEEEE JANGAN LUPAKAN KITAORANG SEMUA DEKAT SINI ! Aku sayang kau kecik :')


Jom lah join segmen meriah ini. 
Buah Cempedak diluar pagar ,
Ambil galah tolong jolokkan ,
Saya Syakirah baru belajar ,
Kalau salah tolong tegurkan.
Pantun tiada kaitan :p Haha , bye :)

3 comments:

P E D O T said...

Dari segmen yang sama. Jemput lawat blog saya. Anyway, good luck! ^^
pedotbunchet.blogspot.com/2012/12/segmen-3-hari-kenali-kawan-baik-by.html

Puteri Hanisah said...

dtg dari segmen yg sama ^^
done follow awak..
http://nysahanysa97.blogspot.com/2012/12/segmen-3-hari-kenali-kawan-baik-by.html

Husnalyas said...

awk, thanks sudi join. awk boleh cek link awk ade atau x dlm snarai pserta. kalau x de, komen kat sane k. tq :) http://nursyazlia.blogspot.com/2012/11/new-look_15.html

 
...
Diubahsuai sendiri dengan bantuan otai otai blogger yang lain. Terima kasih kerana sudi menjejakkan jari di sini