Katakan Tidak !

Bismilillahirrahmanirrahim | Assalamualaikum reader(s)
Terlebih dahulu Ira nak ucapkan Tahniah dan Syabas ! kepada adik-adik yang telah berjaya memperolehi 5A dalam UPSR. Rasanya belum terlambat lagi kan ? Hehe. Kepada yang tidak berjaya memperoleh 5A tu, Janganlah bersedihh tau UPSR bukanlah penamat untuk masa depan adik. UPSR hanyalah permulaan bagi satu masa hadapan :) 

--------------------------------------------- Tutup bab ini --------------------------------------------------

Keputusan UPSR dah keluar. Yang menanti sekarang ni PMR pula. Oh, wait. Ira ni Form 2 ye. Keputusan Akhir Tahun korang macam mana eh ? Ira punya kurang memuaskan. Kalau dibawa markah ini ke PMR, subhanallah, taktahulah macam mana masa hadapan nanti. Ira taknak share dengan korang keputusan ira berapa cuma yang Ira boleh beritahu, Ira hanya dapat
3A 1B 4C 1D
9 subjek kan ? Eh , ada lagi yang taktahu ke Ira ni aliran arab. Haha, baguslah kalau dah tahu. Ira daftar 9 subjek untuk tahun depan. Insha-allah Ira boleh buat dengan baik. Betul tak apa yang Ira cakap ? Keputusan Ira sekarang ni tak tentu menjamin masa hadapan. Kena kuat :)

Lepas dah merapu meraban habis, mesti ada yang tertanya-tanya. Apa kaitan dengan tajuk ? Haha, Mari sambung tajuk tu. "Katakan Tidak kepada putus asa" :) bye , assalamualaikum.

No comments:

 
...
Diubahsuai sendiri dengan bantuan otai otai blogger yang lain. Terima kasih kerana sudi menjejakkan jari di sini