Jamuan 2KAA1 2012 (We are one in a million)

Awas ! Ini entry bergambar. Kepada sesiapa yang dah malas nak tengok muka kami sila tekan pangkah awal-awal. Harap maklum , terima kasih.



Rasanya dah cukup lama Ira tak type dalam blog ni. Dah lebih sebulan dah sebenarnya kan. Maafkan Ira ya ! Bukannya masa tidak mengizinkan tetapi ada banyak perkara yang berlaku. Jadi tak sempat Ira nak jenguk-jenguk blog ni dan teruskan update. Perkara apa ? Nantikan post selepas ini tau.


Entry ni Ira nak cerita pasal  Jamuan Kelas 2KAA1 2012. Tak banyak yang boleh cerita sebenarnya sebab kalau nak cerita satu persatu mahu patah jari Ira menaip. Haha jadi Ira tunjukkan gambar kemeriahan yang kami ada ketika kamuan kali ini. Untuk makluman , jamuan ini diadakan di rumah ASMA KAMILA. Setinggi pengharagaan kepada beliau kerana sudi menjadikan rumahnya medan parti kami. Hehe



























































Dan yang terakhir , mempersembahkan pelajar-pelajar 2KAA1 2012 !



Terima kasih yang sudi explore semua rakan-rakan Ira tahun ni. Jamuan kali ini memang gempak. Terima kasih kepada Asma dan Tasyrif kerana sudi menjadi photographer untuk jamuan ini. Insyallah kita semua akan jumpa tahun depan lagi ! Assalamualaikum :)

No comments:

 
...
Diubahsuai sendiri dengan bantuan otai otai blogger yang lain. Terima kasih kerana sudi menjejakkan jari di sini