Pagi aidiladha :)

Setelah sekian lama meninggalkan karier saya sebagai blogger , kini saya muncul dengan harapan dan jasa baru untuk terus berjuang mempertahankan agenda industri blogger ini. Berharap setelah pengembalian saya , ramai blogger akan mula bersemangat untuk mempertahankan industri ini dengan lebih ketat dan mencabar.

CUTTT !! haha , ayat mana ntah Iera curi ni :3 Heyyo , dan assalamualaikum semua .


Lama sudah Iera menghilangkan diri . Maklumlah , peperiksaan akhir tahun sekarang ini. Kenalah tinggalkan sebentar Facebook , twitter , blog , tumblr dan semua lah . Rasanya ada yang rindu tak ?


Peliklah kalau ada yang merindui gadis yang tak berapa aktif ni. Lain lah kak Lyssa tu :) Mesti ramai ah kan . Angkat kaki siapa yang rindu kalau kak Lyssa tak buat blogpost. 1.. 2.. 3..7.. 11.. uuu , ramai-ramai XD


Macam mana raya Qurban anda semua tahun ni ? Alhamdulillah tahun ini selesai sudah Qurban untuk kami sekeluarga. Selamat Hari Raya AidilAdha semua :)




Nota : Iera nak share gambar di pagi aidiladha dengan korang , tapi malangnya benda tu dalam phone. Nanti kalau ade kesempatan Iera upload k (:

1 comment:

Husna Musfirah =) said...

Hyee ! Haritu sponsor for My G. Kan :)) http://flowers-on-me.blogspot.com/search?updated-max=2012-10-19T05:18:00-07:00&max-results=1&start=2&by-date=false Ni Pemenang ~ Sory Kalau LAmbat BAgitau cuz , saya exam ! Sorry sangat 2!

 
...
Diubahsuai sendiri dengan bantuan otai otai blogger yang lain. Terima kasih kerana sudi menjejakkan jari di sini