Apa nak jadilah dengan kau nii . hmm


Hye korang ! Wahh ~ tajuk macam Iera nak story something je dengan korang nii . Haha , actually memang punns . but sebelum staright to tajuk tuu , Iera nak tanya , siapa yang ada join 'Giveaway Terukir di Bintang by Aze'alia dan Bariah'  ? If ada , keputusan GA dah keluar . Rajin rajinlah pergi check ye . Kot kot korang ada rezeki menang . And Iera bersyukur sebab dalam banyak banyak peserta Iera telah dipilih untuk memenangi tempat pertama .


Still tak percaya ? Boleh korang lawat empunya blog ye ---> TEKAN SINI ! Alhamdulillah . Ok , now Iera nak story pasal yang ada kaitan dengan tajuk ni pulak . Apa nak jadi dengan kau nii ? Iera refer kepada siapa tuu ? Tekalahh ~

Hehe , tajuk entry ni Iera kaitkan dengan seorang hamba Allah yang dulu merupakan seorang yang sangat peramah and baik . Iera tak kata dia jahat sekarang . Jangan salah faham pulak . Cuma dia betul betul dah berubah . Dia bukan lagi orang yang Iera and Nadiah kenal . Selepas hampir 2 tahun menghilangkan diri , dia telah muncul dengan sikap , cara dan perangai yang baru . Dan jujur Iera cakap , perangai dia makin teruk . Iera taknak jatuhkan maruah diri dia , jadi Iera rahsiakan apa yang telah dia buat pada kami berdua .

Hmm , Iera berharap agar dia berubah semula dan berhentilah sakiti perempuan ye . Biarlah kami berdua dah kene , but jangan lah orang lain . 

4 comments:

StuntWomanWho :) said...

harap dia cepat berubah lahh :)

Syazhr said...

yeah , berharap sangat :|

Kiera Rashid said...

sape tu deks ?

Syazhr said...

makhluk Allah kak :) kene jaga maruah dia . jadi saya takkan sebut siapa .

 
...
Diubahsuai sendiri dengan bantuan otai otai blogger yang lain. Terima kasih kerana sudi menjejakkan jari di sini