Update update !


Wuwuwu , sapa sini budak sekolah ? Angkat kening cepat ! >.< ahaks ~ Korang tau kan keputusan peperiksaan telah dikemas kini dalam S.A.P.S aka' Sistem analisis peperiksaan sekolah ? Baru sekejap tadi Iera check result and sepantas kilat menyambar Iera hupdate blog bersawang ni . muehehe -.- Dah check ke belum ? Kalau belum , dipersilakan ke SINI ! Jangan menjerit pulak tengok keputusan korang , kan tak pasal pasal lemah jatuh ornag sekeliling :p haha . 

Cerita pasal result Iera pulak memang perhhh , pandang markah peperiksaan je terus berkelip-kelip mata ni . Waa , pengsan lah aku nanti . Amik report card minggu depan . Wuwu T_T #Eh , terpakai aku pulak -.-'

Nak tahu keputusan penuh Iera ? Ala , malulah nak bagitauu . Erm , ala kongsi kita kita je punns . So dibawah adalah markah untuk semua subjek untuk peperiksaan pertengahan tahun ni . 


klik untuk tumbesaran

Woi , menangis Iera tengok keputusan woi ! Eh ? bukan semua dah dapat kertas peperiksaan ke sebelum ni ? Haha , untuk pengetahuan umum korang , sepanjang minggu lepas , Iera datang sekolah tapi tak masuk kelas pon . Mana pulak Iera lari nii ? -.-' Haha , Iera bukan ponteng , kay . Iera terlibat dengan aktiviti kawad kaki sekolah . Almaklumlah , budak polis . ehek ~ Pertandingan kawad kaki dah lepas and polis perempuan telah menjadi juara ! >.< #bangga 3 saat . Keseluruhan Kadet remaja sekolah(KRS) yang menang . Okey dah lari tajuk -.-

Tahniah kepada semua yang mendapat keputusan yang baik . Yang dapat keputusan lebih kurang macam Iera ni kita sama sama tingkatkan usaha lagi tauu ! Blogging , blogging jugak . Pelajaran jangan dilupa . Okeylah , Iera nak cepat ni . Lepas ni ada jamuan kadet polis ! Domino come to mama ! >.< Bye

 
...
Diubahsuai sendiri dengan bantuan otai otai blogger yang lain. Terima kasih kerana sudi menjejakkan jari di sini