~Stress punya psal lha ~

Hye and assalamualaikum to all !

Just terasa macam nak update blog yang tak seberapa gemilang dan terbilang ini . Sepanjang cuti sekolah yang berjalan terkedek-kedek macam itik patah pinggang ni , hati aku mula tak tenteram . Otak pula aku dah campak dalam peti simpanan selamanya aku . Ha , memang padanlha muka syakirah ! Pandai dan bijak sangat buat dia merajuk . Nak kata ngekngok tak jugak . Ngokngek ? Lagilha semacam . Haish , dah 4 hari tak contact dia . Macam mana nak pujuk ini orang ? Eden sudah tak boleh pikir lagi . (*camne nak pikir ? kata otak dh simpan ) Harap lha boleh berbaik dengan dia semula sebelum birthday aku .

Cakap pasal birthday kan , nak tau tak ? Birthday titew lagi 3 hari lha . seronoknya ! Mama titew bagi tau titew kuar nanti . Pergi meronda 1 KL . Sape nak ikut ?! Kay , aku syok sendiri sekejap . Anyway aku nak ucapkan
Selamat Bercuti dan Selamat Membeli-belah peralatan sekolah yea ! 

Sebulan saja lagi . Sebelum tuu nak suruh korang buat sesuatu , cuba amik sehelai kertas . Then , ambil alat tulis korang yang dah berhabuk duk dalam almari tuu . Tak kesah lha pen ataupun pensil . Betulkan kedudukan pensil di tangan korang .Sekarang tulis nama korang dekat atas kertas tadi . Cantik tak tulisan korang ? Kalau cantik tuu , Alhamdulillah , tapi , kepada korang-korang yang tulisan dah macam cakar kambing tuu , baik korang perbetulkan semula sebelum start sekolah . Kalau tak korang bolehlha dapat jirusan air liur percuma daripada guru-guru yang sangat mementingkan kekemasan buku . kihkihkih  (*xtau lha pulak klau ade) 


Aku cakap semua bende ni untuk peringatan aku jugak , so , kalau korang terasa dengan aku punya tulisan or post kat atas tuu lantak suka hati korang lha . hati aku lain . hati korang lain . so , sampai bertemu lagi esok (insyallah) Chaw dulu yea . tata titi tutu . bye , salam . ◕‿◕

No comments:

 
...
Diubahsuai sendiri dengan bantuan otai otai blogger yang lain. Terima kasih kerana sudi menjejakkan jari di sini