Ngee ^_^



Assalamualaikum dan hye kepada korang2 yang tengah blog walking tuu . Apa khabar ? Sihat ? Dah berhabuk aku nye blog ni. Jom tiup ramai ... Story mory kite hari ni simple aje . Pasal aku yang xreti2 nak berhenti jiwang . Gile gak kan aku ni . ngeh ngeh n_n .

Hari ini .. ADA seorang yang sangat special telah melakukan sesuatu yang tak aku jangka di chat box yang berada di laman web yang tak berkembang-kembang iaitu Facebook . Kenal fb ? x ? ketinggalan lha korang . Sudah ade taman lorh dalam hati aku ni . Dia seorang yang bijak , kemas , baik , peramah , pandai jaga hati aku and mcm2 lagi lha . Aku suka cara dia ... especially dalam bab pemilihan baju . Sifat dia and cara dia bercakap pon .. menarik minat aku untuk berkawan dengan dia . Jarang gak aku jumpa orang yang sebaik dia tuu . Anyway , dia suka bagi aku kejutan tau . Everyday aku akan dapat information/kejutan baru dari dia ... Aku suka doe  kejutan ni . Sebebarnya aku tak berapa kesah sama ade yang baik ataupun buruk ... Soalan bodoh yang dikeluarkan oleh diri aku sendiri ... Dalam taman tuu ade bunga ke ? mhewhew -_-

Oke2 ... back to the story please ---------------------->

Setakat ni , dia tak pernah sakitkan hati aku . Aku rasa aku tak ade lagi  sakitkan hati dia . Betul tak awk ? Korang baru dapat jelly ke ? Alolo , korang simpan sendiri yea . Tak payah nak kecoh-kecoh dekat sini . Aku berharap aku dengan si rahsia ni akan berkekalan sehingga ke akhir hayat ... <-- eh ? nama abg aku lha . kuikuikui  Korang berminat untuk kenal dia ? Korang carilha sendiri dalam FB tuu nama dia yea . Jangan harap aku nak bagi . Dia aku punye kawan okey . My blog My rules . Tak suka dengan cara aku membahaskan diri or cara aku cakap , korang boleh tekan button X kat atas itu yea . Thank you .

Nota kaki : Jangan nak ngada-ngada cari dia kay . Kalau aku dapat tahu , siap korang . Muahahaha *gurau jah . Chill babe

Me Love you forever ; D



No comments:

 
...
Diubahsuai sendiri dengan bantuan otai otai blogger yang lain. Terima kasih kerana sudi menjejakkan jari di sini