Ngeh Ngeh ^____^

Hye and Assalmualaikum semua . Lambat kan saya update ? Anyway , saya busy lha cuti ni . Siapa minta membuat puzzle ?

Story kali ni just about me and my mother yang minat gila-gila puzzle pieces ni . My mom dapat puzzle ni masa birthday dia pada 08 September yang lalu . Pemberian dari abg aku yang tersayang *lha sngat* iaitu hayat . Abg aku ini dikira famous dalam kalangan budak-budak form 5 , Kadet polis and SIDRED di SMKPI . apa itu SIDRED ? Lu pikir lha sendiri . hehe , gurau jah . SIDRED tuu nama crew untuk majalah sekolah kami . Tahun depan , abg saya dah habis sekolah . huhu . Tiada lagi penjaga di sekolah untuk saya . Sedih juga lha . Okey2 , saya dah melelot dah ni . Back to the story ---> Sekarang ni me and my mama tengah siapkn puzzle yang berjumlah 1000 . And target kiteorang , tiga hari sahaja . Hope boleh habiskan dlm masa tiga hari ni . Kay . Mata dah layu ni . Tidur dulu yea . Bye . Tata titi tutu

No comments:

 
...
Diubahsuai sendiri dengan bantuan otai otai blogger yang lain. Terima kasih kerana sudi menjejakkan jari di sini