Ada kucing ? Ini untuk anda

Hye and Assalamualaikum semua ! Meh duduk jap . Nak kongsi sikit .






Apa dekat atas tuu ? Meow meow ~ #kihkih . Siapa peminat kucing dekat sini ? Korang ada bela kucing tak . Kira tahu , ramai jugak yang suka kucing . Memang tidak dinafikan , Kira pon sukakan kucing . Jom kongsi satu rahsia bersama !

Korang yang ada membela atau pernah tengok kucing , korang tahu ke apa maksud tersirat di sebalik ekor mereka . Tak tahu ? Jom tengok dibawah ini :




p/s : Dah tahu kan . Kalau korang nampak ekor kucing macam kena elektrik shot tuu , korang cepat2 tanya dia 'Ohh , awk tengah marah.. yea!?' Kang dia mesti jawab , 'Meeeooowww....' Aku lapar lha wei . Mana whiskes kesayangan aku?!" ....Erk ... Haha .... Jadi korang cuba lah fahami makhluk tuhan yang chomell ini . Peace (Y)

2 comments:

Marini Mustafa Kamal said...

kueng kueng..
yang I am happy to see you kan..
tunjuk buntut dia..
hehe..

syakiraikira said...

Haha , my cat 'Era' suka tunjukkan buntut dia tuu .

 
...
Diubahsuai sendiri dengan bantuan otai otai blogger yang lain. Terima kasih kerana sudi menjejakkan jari di sini