Terasa ...?

Assalamualaikum and hi semua !

Tiba tiba pulak ada rasa inilah jalan terbaik untuk explain dekat bestie Iera tuu tentang apa yang berlaku . Seriously , dah ada orang perasan yang Iera seakan akan memarahi diaorang . Gila cepat dohh . Tak sampai sehari korang dah perasan . Nampak sangat korang care tentang Iera an , an ? XD Hehe . Maaflah ye . Bukan sengaja nak berkelakuan macam tuu . Hewhew #sumpah skema ayat --' 



Disebabkan status dia ni lah , Iera rasa serba salah dengan kelakuan Iera . Iera tak bermaksud pon nak marah or palau kan dia , tapi Iera terlampau stress dengan masalah keluarga yang dihadapi . Iera sangat sangat berharap dia tak MARAH or MERAJUK dengan Iera dan dia dapat memahami situasi Iera sekarang . Minta maaf dari hujung rambut ke hujung kaki ye kawan . Kalau awak dah taknak kawan dengan saya dan saya banyak menyakitkan hati awak , takpe . Saya lepaskan awak walaupun dengan hati yang tak rela .

Untuk soalan dalam status awak tuu , Siapa cakap awak tak pandai jaga perasaan orang ?! Meh sini cili mulut  . Seriously awak adelah orang kedua yang memahami saya selepas mama . Maybe kite selalu ebrgaduh , bermasam muka , ber palau palau dan segala ber ber lah . Tapi , kita tetap jadi kawan . sebab tulah saya tak rela lepaskan awak , tapi itu keputusan awak . Last saya nak cakap dengan awak . You are one in a million my friend ! XOXO



No comments:

 
...
Diubahsuai sendiri dengan bantuan otai otai blogger yang lain. Terima kasih kerana sudi menjejakkan jari di sini