Entry Mohon Maaf !

Assalamualaikum and Hai there reader(s)

Sila angkat kening sebab first time Ira update waktu persekolahan. Entry ni Quick entry okay. Sebab Ira baru kena marah/tegur dengan 2 orang senior blogger. First of all. Tengok gamabr di bawah.

Ira ambil benda ni dari blog senior itu. Ira taknak mention siapa. Nampak yang dipetakkan merah itu ? Kalau tak nampak benda itu tulis
"hi kak mia! sorry to say tapi ira nak tegur sat. kak mia ni tiru design blog deno eh? haih tak baik"
Di situ kalau dilihat ada nama "ira" dan di backlink kan ke blog ini. Ira takkan berani buat entry ini kalau Ira salah ! Itu surely dan memang betul bukan Iraa ! Kenapa Ira kata macam tu ? Sebab Ira dah lama gilaaaaa tak blogwalking. Lagi satuuu , memang Ira pronounce diri sebagai 'Ira' tetapi bila blogwalking Ira pronounce diri sebagai 'Irra'. Ira ingin memohon maaf atas perkara yang berlaku. Dan kepada senior lagi seorang, terima kasih kerana tegur walaupun bukan salah saya. Assalamualaikum.

3 comments:

bazilah abu hassan said...

sabar lah ira. ada yang dengki tuh.

Nina Mads said...

Salam.. bru 1st singgah sini :)

eh ada jugak org mcm nie. sabar k

Daya The Sixth ! said...

Bagus tegakkan kebenaran untuk diri sendiri.. Sabar jangan marah.. Orang dengki lagi suka kalau kita marah.. :) Abaikan je ok dear.. Goodluck on your school or whatever you're doing.

 
...
Diubahsuai sendiri dengan bantuan otai otai blogger yang lain. Terima kasih kerana sudi menjejakkan jari di sini